Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0059698 xpca^"
  1. FAŠIANG, Tomáš - RUŽIČKA, Tomáš. Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie. In Megatrendy a médiá 2017. budúcnosť médií II. Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. ISBN 978-80-8105-863-9, s. 144-151. VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  2. SCHMIDTOVÁ, Mariana. Editoriál v britskej tlači. In Megatrendy a médiá 2014. medzinárodná vedecká konferencia. Megatrendy a médiá 2014 : Kognitívne procesy v mediálnej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenice 15. a 16. apríla 2014. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014. ISBN 978-80-8105-586-7, s. 185-203. KEGA: Štruktúra a kompozícia žánrov anglicky písanej žurnalistiky.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.