Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0060054 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Marketing orientovaný na seniorov. Recenzenti: Viera Čihovská, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 118 s. [8,1 AH]. ISBN 978-80-225-4257-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková ; recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [75 s., 7 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4203-6. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

    elektronická kniha

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Vývoj Slovenska 10 rokov po vstupe do EÚ v kontexte programu EUROPA 2020. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 6-18 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 169 s. [10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4196-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. ČIHOVSKÁ, Viera - KLIČKOVÁ, Šárka. Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu). In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 29-38 CD-ROM. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 19-28 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  7. HUDEC, Martin. Vybrané podmienky spolupráce krajín V4 v rámci procesov konvergencie k spoločnej politike EÚ. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 39-48 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  8. PAVLIKOVÁ, Marta. Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 61-75 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  9. DZUROVÁ, Mária. [Manažment obchodných organizácií]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 160-161. Recenzia na: Manažment obchodných organizácií / Viera Čihovská, Monika Matušovičová, Eva Hvizdová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3473-4.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment obchodných organizácií. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 302 s. [16,796 AH]. ISBN 978-80-225-3473-4. [Počet ex. : 25, z toho voľných 21, prezenčne 4]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.