Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0063918 xkni^"
  1. KUČEROVÁ, Jana et al. Udržateľná konkurencieschopnosť cieľových miest cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : DALI-BB, 2019. 138 s. ISBN 978-80-8141-221-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Študentská vedecká aktivita 2018. Študentská vedecká aktivita 2018 : zborník prác študentov : 12. 4. 2018, [Banská Bystrica, Slovensko]. 1. vydanie. Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018. CD-ROM [80 s.]. ISBN 978-80-557-1401-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. MARÁKOVÁ, Vanda. Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 166 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-394-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. MARÁKOVÁ, Vanda - ŠIMOČKOVÁ, Ivana. Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu. Recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 209 s. Studia oeconomica, 51. ISBN 978-80-557-1066-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. MARÁKOVÁ, Vanda. Finančné a nefinančné nástroje podpory podnikania v cestovnom ruchu. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2005. 185 s. Studia oeconomica, 28. ISBN 80-8083-166-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.