Výsledky vyhľadávania
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2022, vol. 34, no. 1, pp. 79-92 online.
- ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 2]
- STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 32-38 online. VEGA 1/0657/19.
- KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 407-416 online. VEGA 1/0657/19.
- KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. The Impact of Demographic Factors on Seasonal Shopping Sensitivity. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 126-137 online. VEGA 1/0657/19.
- STANKOVÁ, Monika. Identifikácia závislosti medzi vybranými demografickými ukazovateľmi a na zdravie orientovaným nákupným správaním spotrebiteľov. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4725-3, s. 84-91.
- STANKOVÁ, Monika. Súčasné trendy v Influencer marketingu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 90-96 online. VEGA 1/0657/19.
- STANKOVÁ, Monika. The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok. In International Journal of Arts and Commerce. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106, 2020, vol. 9, no. 5, pp. 15-24 online.
- KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Quo vadis massmedia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0053-6, s. 128-136 online.
- STANKOVÁ, Monika. Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988, 2020, roč. 12, č. 2, s. 51-63 online.