Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 385  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0066280 xpca^"
  1. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián. Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Retailing and Consumer Services. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989, 2024, vol. 81, pp. 1-10. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol et al. The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer. In Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022. - Cham : Springer Nature, 2024. ISBN 978-3-031-42252-2. ISSN 2198-4182, pp. 281-297. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  5. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 95-102. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  6. KITA, Pavol et al. Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2023, vol. 11, no. 2, pp. 133-146. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol et al. Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model. - Registrovaný: Scopus. In Cultural Management: Science and Education. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 85-101. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol et al. New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2022, vol. 10, no. 3, pp. 75-92. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  9. MAZALÁN, Pavol et al. Slovakians' Adversarial Attitude towards Consumption of Functional Food. - Registrovaný: Scopus. In Central European Journal of Public Health. - Prague : The National Institute of Public Health. ISSN 1210-7778, 2021, vol. 29, no. 2, pp. 122-129 online. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  10. Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Compiled by: Petra Garasová, Ivan Hlavatý. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 107 s. [6,95 AH]. VEGA 1/0543/18. ISBN 978-80-225-4895-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.