Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 383  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0066280 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 95-102. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol et al. Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model. - Registrovaný: Scopus. In Cultural Management: Science and Education. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 85-101. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol et al. Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2023, vol. 11, no. 2, pp. 133-146. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  6. KITA, Pavol et al. New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2022, vol. 10, no. 3, pp. 75-92. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  7. Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Compiled by: Petra Garasová, Ivan Hlavatý. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 107 s. [6,95 AH]. VEGA 1/0543/18. ISBN 978-80-225-4895-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. ČERVENKA, Peter. Dizajn v prostredí chatbota. In Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4895-3, pp. 7-11 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  9. CHOMOVÁ, Katarína. The Emergence of Ecodesign and the Circular Economy Model. In Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4895-3, pp. 12-24 online.
    článok

    článok

  10. GARASOVÁ, Petra - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Postoj spotrebiteľov a význam dizajnu produktov šetrných k životnému prostrediu. In Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4895-3, pp. 25-31 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.