Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0066906 xcla^"
  1. BARTOŠOVÁ, Simona - MUSOVÁ, Zdenka. Environmentálne zodpovedné spotrebiteľské správanie v kontexte princípov kruhovej ekonomiky. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2022. ISSN 2729-8213, 2022, roč. 23, č. 1, s. 142-164.
    článok

    článok

  2. DRUGDOVÁ, Jennifer - MUSOVÁ, Zdenka. Potenciál kruhovej ekonomiky pri budovaní konkurencieschopnosti podnikov v textilnom priemysle. In Logos Polytechnikos. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2020. ISSN 2464-7551, 2020, roč. 11, č. 3, s. 126-143.
    článok

    článok

  3. MUSA, Hussam - RECH, Frederik - MUSOVÁ, Zdenka. The Role of Corporate Governance in Debt and Dividend Policies: Case of Slovakia. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2019. ISSN 1810-4967, 2019, vol. 16, no. 2, s. 206-2017.
    článok

    článok

  4. MATIOVÁ, Veronika - MUSOVÁ, Zdenka. Selected Aspects of Environmentally Responsible Behaviour of Businesses in Slovakia. In Economics and Business Management in the 21st Century. International Scientific Conference. Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019. ISBN 978-80-248-4279-0, s. 133-142.
    článok

    článok

  5. MUSA, Hussam et al. Gender equality and corporate governance in Slovakia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 1, pp. 98-110.
    článok

    článok

  6. HULIAKOVÁ, Zuzana - MUSOVÁ, Zdenka. Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 1335-7069, 2017, roč. 18, č. 2, s. 154-162.
    článok

    článok

  7. MUSOVÁ, Zdenka. Spoločenská zodpovednosť v marketingových aktivitách podnikov. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839, 2016, roč. 10, č. 1, s. 12-23.
    článok

    článok

  8. MUSOVÁ, Zdenka. Etické aspekty marketingovej komunikácie. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 30-37 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. MUSOVÁ, Zdenka - MUSA, Hussam. Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 118-125.
    článok

    článok

  10. MUSOVÁ, Zdenka. Postoje spotrebiteľov k aktivitám dobročinného marketingu na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 93-105.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.