Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0067945 xkni^"
  1. BALUŠKA, Marek. Marketing veľtrhových centier v európskom priestore : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2009. 225 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. BALUŠKA, Marek. Veľtrhy a ich marketingové funkcie : úspešná prezentácia firmy na veľtrhu. Nitra : Stredisko prípravy katalógov a tlače, 2001. 163 s. ISBN 80-967796-3-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.