Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0068030 xcla^"
  1. KUBOVICS, Michal - ZAUŠKOVÁ, Anna - ŠČEPKOVÁ, Simona. Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 2, pp. 84-99.
    článok

    článok

  2. ZAUŠKOVÁ, Anna et al. Application of Artificial Neural Networks to Cost Factors Stimulating Innovation – The Case of Slovakia. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2585-7258, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 97-105.
    článok

    článok

  3. KUSÁ, Alena - ZAUŠKOVÁ, Anna - ČÁBYOVÁ, Ľudmila. Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 150-155.
    článok

    článok

  4. ZAUŠKOVÁ, Anna - GRIB, Lukáš. Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 141-148.
    článok

    článok

  5. ZAUŠKOVÁ, Anna - MADLEŇÁK, Adam. Princíp otvorenosti ako špecifický prejav globalizácie v priestore Európskej únie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 831-837.
    článok

    článok

  6. ZAUŠKOVÁ, Anna - MADLEŇÁK, Adam - KUSÁ, Alena. Otvorené inovácie - nástroj zvyšovania inovačnej výkonnosti a inovatívnosti podnikateľských subjektov. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 982-991.
    článok

    článok

  7. ZAUŠKOVÁ, Anna - SPIROVÁ, Marína. Hospodárska kríza a jej vplyv na vzájomnú komunikáciu regionálnej samosprávy s podnikateľskou sférou. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    článok

    článok

  8. ŠUPÍN, Mikuláš - KUSÁ, Alena - ZAUŠKOVÁ, Anna. Príležitosti a riziká jednotného európskeho trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 39.
    článok

    článok

  9. KUSÁ, Alena - ZAUŠKOVÁ, Anna. Zhluková analýza ako jedna z metód vyhodnocovania výsledkov z výskumu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622, 2001, roč. 12, č. 4, s. 22-24.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.