Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0068030 xkni^"
  1. MENDELOVÁ, Dáša - ZAUŠKOVÁ, Anna. Inovácie v slovenskej reklame. 1. vydanie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2015. 142 s. ISBN 978-80-8105-782-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ZAUŠKOVÁ, Anna - LUPTÁKOVÁ BIZUBOVÁ, Jana - HROMADA, Martin. Networking a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. 1. vydanie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011. 174 s. ISBN 978-80-8105-278-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Marketing a obchod 2011. Vplyv volatility a interdependencie na svetové hospodárstvo. Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. CD-ROM. ISBN 978-80-89241-41-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.