Výsledky vyhľadávania
- SCHMIDT, Peter. Not Small - Not Big Data (NoS-NoB) v kontexte dátovej vedy : monografia. Recenzovali: Pavol Jurík, Daniel Kastl, Martin Mišút, Branislav Skladan. 1. vydanie. [Bratislava] : 5V, 2024. 159 s. [9,34 AH]. ISBN 978-80-974484-8-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
- SCHMIDT, Peter - KULTAN, Jaroslav - PROCHÁZKA, Peter. Informatika 1 : hardvér. Odborní recenzenti: Pavol Jurík, Daniel Kastl, Branislav Skladan. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 92 s. [5,77 AH]. ISBN 978-80-225-4953-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 2]
- ŠÁŠKY, Michael. Trendové oblasti digitálneho marketingu v najbližšej budúcnosti. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 39-46 online.
- OŽVOLDOVÁ, Katarína. Kategorizácia textu ako formy obsahu na internete. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 22-31 online.
- TOMČÍK, Ondrej. Dopady pandémie COVID-19 na svetovú ekonomiku. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 47-51 online.
- KUCHTA, Martin - KUCHTOVÁ, Jana. The Influence of Informatization on the Traditional Consumption of Television Content from a Consumer's Point of View. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 13-21 online. VEGA 1/0657/19.
- STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 32-38 online. VEGA 1/0657/19.
- TOMČÍK, Ondrej. Globálna energetická transformácia. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 52-56 online.
- ČERŇÁK, Jozef. Vplyv COVID-19 na zambijskú ekonomiku a nové výzvy pre obnovu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 4-12.
- HASAN, Jamal. Instagram Social Network As a Tool to Increase Product Sales. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4725-3, s. 15-24.