Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0070870 xkni^"
  1. VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. RICHNÁK, Patrik. Elektrifikácia ako akcelerátor udržateľnej transformácie v automobilovom priemysle v čase technologickej interferencie : habilitačná práca. Oponent: Peter Drábik... [et al.]. Bratislava, 2023. 245 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. DRÁBIK, Peter. Postoj spotrebiteľov k elektromobilite : habilitačná prednáška : odbor habilitačného a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 83 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4810-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [189 s.]. ISBN 978-80-225-3751-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  6. Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2012/2013. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 152 s. ISBN 978-80-225-3464-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2011/2012. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 158 s. ISBN 978-80-225-3218-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. DRÁBIK, Peter. Marketing v regionálnej politike : dizertačná práca. Škol. Ferdinand Daňo. Bratislava, 2008. 174 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.