Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0071972 xcla^"
  1. MOSNÁ, Jaroslava. Manažér - iniciátor kreatívneho myslenia. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1335-4582, máj 2006, roč. 8, č. 25, s. 47-51.
    článok

    článok

  2. POTOCKÁ, Hana. Manažment zmien - kľúčová kompetentnosť manažérov aj na Slovensku. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 124-130.
    článok

    článok

  3. REŽŇÁKOVÁ, Mária - MAŠTEROVÁ, Lucie. Využívání komplexních případových studií při výchově finančních manažerů. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 141-145.
    článok

    článok

  4. MAŘÍK, Miloš. Vliv kapitálové struktury na diskontní míru. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 168-175.
    článok

    článok

  5. VAJGLOVÁ, Barbora - TOMAN, Martin. Prieskum - drogy. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 228-236.
    článok

    článok

  6. ŠTULRAJTER, Martin - HORVÁTHOVÁ, Kornélia. Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 274-282.
    článok

    článok

  7. GALANOVÁ, Soňa - ZALAIOVÁ, Emília. Projekty Európskeho sociálneho fondu na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Výsledky, skúsenosti, problémy. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 23-31.
    článok

    článok

  8. VLČEK, Pavol - SELECKÝ, Erik. Doterajšie skúsenosti pri príprave a uskutočňovaní vzdelávacích projektov prostredníctvom podporných fondov Európskej únie. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 32-39.
    článok

    článok

  9. HREBEŇÁROVÁ, Lucia. Zvyšovanie projektovej gramotnosti na Žilinskej univerzite. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 47-52.
    článok

    článok

  10. HVORECKÝ, Jozef. Od učiacej sa firmy k učiacej sa spoločnosti. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 105-111.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.