Výsledky vyhľadávania
- HASAN, Jamal. Základy e-commerce. Recenzenti: Pavol Kita, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 134 s. ISBN 978-80-223-5069-3. [Počet ex. : 9, z toho voľných 6, prezenčne 3]
- ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. CD-ROM 132 s. ISBN 978-80-225-3902-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PÓLYA, Attila. Tvorba WWW stránok : (na predmet multimédiá v obchode). Bratislava : Ekonóm, 2003. 113 s. ISBN 80-225-1721-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- PÓLYA, Attila - POLÁČEK, Marian - ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Tabuľkové procesory : (na predmet informatika 1). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 176 s. ISBN 80-225-1741-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- PÓLYA, Attila - POLÁČEK, Marian - ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Tabuľkové procesory : pre predmet Informatika I. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 121 s. ISBN 80-225-1564-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- PÓLYA, Attila. Internet a obchod : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2001. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]