Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0072841 xcla^"
  1. KASARDA, Martin. Profesionálna predmediálna zóna. In Global media journal. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2017. ISSN 1339-5246, 2017, roč. 5, č. 2, s. 42-46.
    článok

    článok

  2. KASARDA, Martin. Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch. In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767, 2013, roč. 1, č. 1, s. 132-136.
    článok

    článok

  3. KASARDA, Martin. Európa žiada rázne opatrenia. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008, máj 2007, roč. 12, č. 5.
    článok

    článok

  4. KASARDA, Martin. Sláva ropných klanov sa končí. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008, máj 2007, roč. 12, č. 5.
    článok

    článok

  5. KOTIAN, Róbert - KASARDA, Martin - DECKEROVÁ, Veronika. Rasizmus naša časovaná bomba. In Formát : spravodajský týždenník. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325, 19. mája 2003, roč. 2, č. 20, s. 12-18.
    článok

    článok

  6. KASARDA, Martin. Krajina dažďovej kráľovnej. In Formát : spravodajský týždenník. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325, 22. apríla 2003, roč. 2, č. 16, s. 54-57.
    článok

    článok

  7. KASARDA, Martin. Pohodlie nenahradí obrad. In Formát : týždenník o ekonomike, politike a spoločnosti. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325, 24. februára 2003, roč. 2, č. 8, s. 54-56.
    článok

    článok

  8. KASARDA, Martin. Čokoládová história. In Formát : týždenník o ekonomike, politike a spoločnosti. - Bratislava : Ecopress, 2002. ISSN 1336-1325, 18. novembra 2002, roč. 1, č. 7, s. 59-61.
    článok

    článok

  9. KASARDA, Martin. Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 38-39.
    článok

    článok

  10. KASARDA, Martin. Aj kniha je tovar, aj keď iný. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, August 1996, č. 8, s. 6-8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.