Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0073619 xcla^"
  1. RIMARČÍK, Marián. Využitie štatistiky v marketingovom výskume. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 7-10.
    článok

    článok

  2. RIMARČÍK, Marián. Porovnanie metód na odhad mesačného Value-at-Risk menového portfólia. In Acta oeconomica Cassoviensia no 9. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISBN 80-225-2038-1, s. 195-204.
    článok

    článok

  3. LIESKOVSKÁ, Vanda - RIMARČÍK, Marián. Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746, 2004, roč. 3, č. 6, s. 20-33.
    článok

    článok

  4. VARCHOLOVÁ, Tatiana - RIMARČÍK, Marián. Metódy a modely Value- at-Risk a ich aplikácia. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska. ISSN 1335-0900, Október 2003, roč. 11, č. 10, s. 27-28.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.