Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0075059 xpca^"
  1. KOPEC, Pavol - LIPIANSKA, Júlia. Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 67-74. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
  3. LIPIANSKA, Júlia - KOPEC, Pavol. Benchmarking and competitive advantage. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008. ISSN 0323-262X, 2008, roč. 37, č. 2, s. 212-224.
    článok

    článok

  4. KOPEC, Pavol - LIPIANSKA, Júlia. Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 63-68.
    článok

    článok

  5. KOPEC, Pavol. Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 24-25, 28.
    článok

    článok

  6. HASPROVÁ, Mária et al. Vybrané problémy marketingu finančných inštitúcií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 105 s. ISBN 80-225-2171-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. KOPEC, Pavol. Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 9-10.
    článok

    článok

  8. KOPEC, Pavol. Sekundárne zdroje dát a ich využitie v konkurenčnom spravodajstve. In Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky : vedecká štúdia, výstup riešenia výskumnej úlohy č. 2316055/04. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1942-1, s. 105-107.
    článok

    článok

  9. KOPEC, Pavol. Benchmarking ako prostriedok posilnenia konkurencieschopnosti slovenských firiem v EÚ. In Mladý ekonóm 2004: Európska únia - výzva pre ekonomiky pristupujúcich krajín : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava september 2004. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1946-4, s. 96-101.
    článok

    článok

  10. ŽÁK, Štefan et al. Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky : vedecká štúdia, výstup riešenia výskumnej úlohy č. 2316055/04. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 120 s. 2316055/04 Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky. ISBN 80-225-1942-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.