Výsledky vyhľadávania
- DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Dizajn distribučného kanála a proces jeho tvorby. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 41-45.
- GAJDOŠ, Jozef. Obchodné reťazce hypermarketov a maloobchodná sieť na Východnom Slovensku - vybrané problémy. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 50-55.
- GOFUSOVÁ, Katarína. Význam výskumu zahraničného trhu pre voľbu formy vstupu na zahraničný trh. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 56-59.
- HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing poradenských firiem. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 65-70.
- KORČMÁROŠ, Ján. Slovenský zahraničný obchod a Európska únia. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 85-89.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Nové trendy v marketingu na prelome tisícročia. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 90-93.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Globalizácia slovenského obchodu. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 95-98.
- LIPKOVÁ, Ľudmila - PORUBSKÝ, Juraj. Zahraničný obchod Slovenska. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 99-105.
- MESÁROŠOVÁ, Margita - FILKORNOVÁ, Lenka. Postoje spotrebiteľov k slovenským a zahraničným výrobkom. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 112-117.
- MICHALOVÁ, Valéria. Hybné sily služieb a nové črty marketingu. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 118-123.