Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0012575 xpca^"
  1. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Dizajn distribučného kanála a proces jeho tvorby. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 41-45.
    článok

    článok

  2. GAJDOŠ, Jozef. Obchodné reťazce hypermarketov a maloobchodná sieť na Východnom Slovensku - vybrané problémy. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 50-55.
    článok

    článok

  3. GOFUSOVÁ, Katarína. Význam výskumu zahraničného trhu pre voľbu formy vstupu na zahraničný trh. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 56-59.
    článok

    článok

  4. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing poradenských firiem. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 65-70.
    článok

    článok

  5. KORČMÁROŠ, Ján. Slovenský zahraničný obchod a Európska únia. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 85-89.
    článok

    článok

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Nové trendy v marketingu na prelome tisícročia. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 90-93.
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda. Globalizácia slovenského obchodu. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 95-98.
    článok

    článok

  8. LIPKOVÁ, Ľudmila - PORUBSKÝ, Juraj. Zahraničný obchod Slovenska. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 99-105.
    článok

    článok

  9. MESÁROŠOVÁ, Margita - FILKORNOVÁ, Lenka. Postoje spotrebiteľov k slovenským a zahraničným výrobkom. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 112-117.
    článok

    článok

  10. MICHALOVÁ, Valéria. Hybné sily služieb a nové črty marketingu. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 118-123.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.