Výsledky vyhľadávania
- RUIZ, Jean Michel et al. La naissance du "Management Contrôlé des Richesses": une nouvelle vision de la métrologie, de l'innovation et du devenir d'une Société, en terme de développment. In Reštrukturalizácia slovenských podnikov v podmienkach medzinárodnej integrácie. - Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2001. ISBN 80-225-1369-5, s. 126-139.
- LENGHARDTOVÁ, Jana. Komunikácia a etické hodnoty v procese podnikovej reštrukturalizácie. In Reštrukturalizácia slovenských podnikov v podmienkach medzinárodnej integrácie. - Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2001. ISBN 80-225-1369-5, s. 21-24.
- DAŇO, Ferdinand. Vybrané nástroje marketingového mixu v maloobchode. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 4, s. 4-5.