Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0039513 xcla^"
  1. MÔCIKOVÁ, Renata. Kto preferuje značky? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, jún 2002, roč. 9, č. 6, s. 14.
    článok

    článok

  2. 69 000 000 ľudí v pohybe... In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, jún 2002, roč. 9, č. 6, s. 41.
    článok

    článok

  3. BALUŠKA, Marek. Idete vystavovať? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 15.
    článok

    článok

  4. MÔCIKOVÁ, Renata. Nie je lobista ako lobista. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 10-11.
    článok

    článok

  5. JANÁKOVÁ, Katarína. M-marketing iba módou? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 21.
    článok

    článok

  6. BEDLOVIČ, Milan. Očarí nás e-marketing? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 48.
    článok

    článok

  7. HAPÁK, Pavel. Marketing pri voľbách? Žiadny výmysel! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 26-27.
    článok

    článok

  8. DRANGA, Ľubomír. Ako vybrať predajcu? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, apríl 2002, roč. 9, č. 4, s. 16.
    článok

    článok

  9. MAZÁG, Martin - MÔCIKOVÁ, Renata. Ako sa predáva festival? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, apríl 2002, roč. 9, č. 4, s. 14-15.
    článok

    článok

  10. BALUŠKA, Marek. Hlavne si zadefinujte ciele. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, apríl 2002, roč. 9, č. 4, s. 17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.