Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 36  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0039515 xcla^"
  1. MÔCIKOVÁ, Renata. P&G najsilnejší zadávateľ. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 20-21.
    článok

    článok

  2. ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Tender STV bez Telemeru. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 68.
    článok

    článok

  3. HORČICA, Jiří. Séguélovo desatoro politickej reklamy. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 34.
    článok

    článok

  4. MÔCIKOVÁ, Renata. Poisťovne nedali vodičom na výber. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 12-13.
    článok

    článok

  5. SAMEKOVÁ, Silvia. Rozvášnení obchodníci proti obalom. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 16-17.
    článok

    článok

  6. SAMEKOVÁ, Silvia. Rýľ až za hrob. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 26-27.
    článok

    článok

  7. BATÍKOVÁ, Nataša. Svet sa bude učiť od nás. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, december 2002, roč. 9, č. 12, s. 36.
    článok

    článok

  8. SAMEKOVÁ, Silvia. Kam kráčate, podnikové predajne ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, november 2002, roč. 9, č. 11, s. 14-15.
    článok

    článok

  9. MÔCIKOVÁ, Renata. Len mierne zvyšovanie. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, november 2002, roč. 9, č. 11, s. 13.
    článok

    článok

  10. MÔCIKOVÁ, Renata. Kvalitný, nie klasický marketing. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, október 2002, roč. 9, č. 10, s. 12-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.