Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0052448 xpca^"
  1. HANULÁKOVÁ, Eva. Poradenstvo a jeho význam pre marketing. In E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609, 2003, roč. 6, č. 1, s. 54-58.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - VOKOUNOVÁ, Dana. Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja. In E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609, 2003, roč. 6, č. 2, s. 65-70.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.