Výsledky vyhľadávania
- HASPROVÁ, Mária. Slovenská marketingová spoločnosť. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 2-3.
- TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing vstupuje do sveta opery. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 36-41.
- KUČIAKOVÁ, Vladimíra. Marketingové stratégie a nástroje používané firmou Kraft Foods Slovakia, a.s. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 19-20.
- VOKOUNOVÁ, Dana. Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 35-36.
- KITA, Jaroslav. Kotler je marketing. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 4-9.
- KITA, Pavol. Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 25-29.
- ŠTEFKO, Róbert. Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 31-34.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 6-9.
- RAFAJ, Michal. Matador - všetko pre zákazníka. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 12-13.
- TABERY, Tibor. Vernosť sa nedá vymáhať. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 18-19.