Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0052692 xcla^"
  1. BARTÁKOVÁ, Gabriela. Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 9-14.
    článok

    článok

  2. FIFEK, Edmund. Vecné a metodické súvislosti súčasného vývoja platobnej bilancie, devízových rezerv a zahraničnej zadlženosti SR. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 36-39.
    článok

    článok

  3. PACHINGEROVÁ, Mária. Využiteľnosť rekreačného priestoru didaktickej záhrady v cestovnom ruchu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 52-57.
    článok

    článok

  4. TKÁČOVÁ, Daniela - CHOVANCOVÁ, Božena - ZUBAĽOVÁ, Alena. Kapitálová primeranosť ako jeden z kvalitatívnych nástrojov riadenia komerčných bánk, význam, história a súčasnosť. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 63-69.
    článok

    článok

  5. NOVACKÁ, Ľudmila. Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 46-51.
    článok

    článok

  6. STRÁŽOVSKÁ, Helena. Európsky systém doktorandského vzdelávania. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 58-62.
    článok

    článok

  7. WIKTOR, Jan W. Lisabonská stratégia a smery vývoja vnútorného trhu Európskej únie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 70-76.
    článok

    článok

  8. BIELIK, Peter - HORSKÁ, Elena - GOMES, Paulo. Využijeme skúsenosti európskych krajín pri vstupe do Európskej únie? In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 8-14.
    článok

    článok

  9. GAZDA, Vladimír - VÝROST, Tomáš. O absencii pondelkového efektu na slovenskom a českom kapitálovom trhu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 27-29.
    článok

    článok

  10. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 68-72.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.