Výsledky vyhľadávania
- ONDREJOVÁ, Zuzana. Komunikácia ekonómov a manažérov v anglickom jazyku po vstupe SR do Európskej únie. In ŠÚBERTOVÁ, Elena. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 90-92.
- MÁZIKOVÁ, Katarína. Význam medzinárodného účtovného štandardu IAS 41 pre vnútropodnikovú komunikáciu. In ŠÚBERTOVÁ, Elena. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 83-84.
- ŠÚBERTOVÁ, Elena. Zhodnotenie východiskovej úrovne a zmien podnikateľského prostredia v Slovenskej republike po jej vstupe do Európskej únie : kapitola 1.1. In ŠÚBERTOVÁ, Elena. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 7-38.
- JAKUBEC, Vladimír. Small and medium enterprises strategic orientation in the European business environment. In ŠÚBERTOVÁ, Elena. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 121-125.
- KOVAĽOV, Andrej. Zahraničné obchodné reťazce vs. spotrebné družstvá : kapitola 1.5. In ŠÚBERTOVÁ, Elena. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 54-59.
- SUROVI, Pavel. Rozsah využitia elektronických komunikačných nástrojov v podniku na slovenskom trhu pri marketingovej komunikácii s jeho okolím. In ŠÚBERTOVÁ, Elena. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 72-77.
- NAVRATILOVÁ, Martina. Rozvoj podnikateľského energetického sektora na Slovensku prostredníctvom podporných nástrojov EÚ. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2155-8, s. 48-49.