Výsledky vyhľadávania
- BALÁŽ, Peter - VERČEK, Peter. Globalizácia a nová ekonomika. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 175 s. ISBN 80-89085-06-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- FERENČÍKOVÁ, Soňa. Medzinárodná expanzia firiem. 2. vyd. Trnava : KON-PRESS, 2001. 189 s. ISBN 80-85413-47-7. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]
- KNAPIK, Peter. Obchodné rokovania : business negotiations. Bratislava : Familiaris, 1997. 302 s. ISBN 80-967068-8-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 2]