Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0060486 xpca^"
  1. PÁSZTOROVÁ, Jana. [Corporate identity II.]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 132-134. Recenzia na: Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity) / Otília Zorkóciová a kolektív. 2. dopln. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2336-3.
    článok

    článok

  2. KOSÍR, Igor. Globálne väzby, súvislosti a komponenty vytvárané obchodnopolitickým prostredím Európskej únie. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2005 : nové obchodnopolitické prostredie SR a ČR po vstupe do EÚ. - Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2005. ISBN 80-225-2008-X, s. 32-37.
    článok

    článok

  3. BALÁŽ, Peter. Zmeny zahranično-obchodnej politiky SR po vstupe do EÚ. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 34-37.
    článok

    článok

  4. PÁSZTOROVÁ, Jana. Trendy vývoja priamych zahraničných investícií na Slovensku. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 73-78.
    článok

    článok

  5. ROSENBERG, Miloslav - FODOROVÁ, Antónia. Zahraničná obchodná politika SR voči tretím štátom EÚ. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 87-91.
    článok

    článok

  6. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Proces tvorby a implementácie dizajnu distribučného kanála. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 15-20.
    článok

    článok

  7. FERENČÍKOVÁ, Soňa. Aliancie a ľudské zdroje v medzinárodnom podnikaní. Bratislava : KON-PRESS, 2002. 152 s. ISBN 80-85413-51-5.
  8. SZARKOVÁ, Miroslava. Psychológia v marketingu. 1. vyd. Bratislava : KARTPRINT, 1995. 68 s. ISBN 80-967234-4-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.