Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0069703 xcla^"
  1. ŠÍMOVÁ, Dana. [Europrojektovanie - príprava a riadenie projektov pre fondy európskych spoločenstiev]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 36. Recenzia na: Europrojektovanie - príprava a riadenie projektov pre fondy európskych spoločenstiev / Dagmar Lesáková. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-4-1.
    článok

    článok

  2. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom... In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 57-59.
    článok

    článok

  3. HASPROVÁ, Mária. [Protimonopolná politika]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 44. Recenzia na: Protimonopolná politika : teoretické aspekty vývoja konkurencie, súťaživosti a protimonopolnej politiky / Mária Tokárová. - Bratislava : Sprint vfra, 2002. - ISBN 80-89085-14-8.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol - VOJTKOVÁ, Mária. Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 32-35.
    článok

    článok

  5. SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 1.
    článok

    článok

  7. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 1.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 1.
    článok

    článok

  9. ŠČESNÝ, Radovan. Mesiac otvorenej spolupráce. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 16-18.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.