Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0074086 xcla^"
  1. KITA, Jaroslav. Reingineering du marketing dans les entreprises. In Reengineering and marketing : proceedings of the international workshop. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. ISBN 80-225-1321-0, s. 54-59.
    článok

    článok

  2. SZARKOVÁ, Ľubomíra. Value et risk method and its possible application in the risk management process in Slovak companies? : (a case study on British Petroleum plc). In Reengineering and marketing : proceedings of the international workshop. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. ISBN 80-225-1321-0, s. 88-94.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.