Výsledky vyhľadávania
- KUŠNÍR, Peter. Oceňovanie spoločností na základe porovnávacej metódy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 48-49.
- KOVÁČOVÁ, Monika. [Medzinárodné finančné centrá]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 51-52. Recenzia na: Medzinárodné finančné centrá / Jana Kotlebová. - Bratislava : IURA EDITION, 2004. - ISBN 80-89047-83-1.
- HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Význam marketingu vo finančných inštitúciách. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 2-3.
- KITA, Pavol. Banky a poisťovne: špecializovaní členovia distribučného kanála. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 5-6.
- KOPEC, Pavol. Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 9-10.
- TAJTÁKOVÁ, Mária. Sponzoring umenia ako prestížny komunikačný nástroj finančných inštitúcií. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 10-12.
- LITOMERICKÝ, Juraj. Nové prvky vo vzťahoch bánk na Slovensku k občanovi - klientovi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 16-17.
- MATUŠOVIČ, Marián - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Kolektívne investovanie - najdynamickejšie sa rozvíjajúca časť finančného trhu v SR. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 18-20.
- PASTORÁKOVÁ, Erika. Úrad pre finančný trh - garant efektívne a transparentne fungujúceho poistného trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 26-27.
- DRÁBIK, Peter. Interview s riaditeľom pobočky ČSOB v Bánovciach nad Bebravou. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 47.