Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 29  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0089618 xpca^"
  1. KUŠNÍR, Peter. Oceňovanie spoločností na základe porovnávacej metódy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 48-49.
    článok

    článok

  2. KOVÁČOVÁ, Monika. [Medzinárodné finančné centrá]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 51-52. Recenzia na: Medzinárodné finančné centrá / Jana Kotlebová. - Bratislava : IURA EDITION, 2004. - ISBN 80-89047-83-1.
    článok

    článok

  3. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Význam marketingu vo finančných inštitúciách. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 2-3.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol. Banky a poisťovne: špecializovaní členovia distribučného kanála. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 5-6.
    článok

    článok

  5. KOPEC, Pavol. Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 9-10.
    článok

    článok

  6. TAJTÁKOVÁ, Mária. Sponzoring umenia ako prestížny komunikačný nástroj finančných inštitúcií. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 10-12.
    článok

    článok

  7. LITOMERICKÝ, Juraj. Nové prvky vo vzťahoch bánk na Slovensku k občanovi - klientovi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 16-17.
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČ, Marián - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Kolektívne investovanie - najdynamickejšie sa rozvíjajúca časť finančného trhu v SR. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 18-20.
    článok

    článok

  9. PASTORÁKOVÁ, Erika. Úrad pre finančný trh - garant efektívne a transparentne fungujúceho poistného trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 26-27.
    článok

    článok

  10. DRÁBIK, Peter. Interview s riaditeľom pobočky ČSOB v Bánovciach nad Bebravou. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 47.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.