Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0089756 xcla^"
  1. [Médiá 2004 na Slovensku]. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, jún 2005, roč. 12, č. 6.
    článok

    článok

  2. CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 27.
    článok

    článok

  3. SOBINOVSKÁ, Júlia. Konzervatívne Slovenky ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 14.
    článok

    článok

  4. Reklama v pohybe posilňuje. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 44.
    článok

    článok

  5. MAZÁG, Martin. Strmý rast ! In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5.
    článok

    článok

  6. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Mediálny trh v roku 2004. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5.
    článok

    článok

  7. DOKTOR, Vladislav. Nakupujeme na internete ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 32-33.
    článok

    článok

  8. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Značkové tváre za milión. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok

  9. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Nahradia reality show reality seriály ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 36-37.
    článok

    článok

  10. FECKO, Peter. Transparentná cesta zmeny. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.