Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0095960 xcla^"
  1. LESÁKOVÁ, Ľubica. Vplyv globalizácie na malé a stredné podniky. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2008. ISSN 0013-3035, 2008, roč. 56, č. 6, s. 607-621.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 6-9.
    článok

    článok

  3. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov EU, 2001. ISSN 1335-4582, november 2001, roč. 3, č. 8, s. 39-41.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.