Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0098905 xpca^"
  1. ČIMO, Jozef. Proinovačná firemná kultúra. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 7-12.
    článok

    článok

  2. DZUROVÁ, Mária. Logistika a inovácie. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 13-18.
    článok

    článok

  3. HRICIGA, Andrej. Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 25-31.
    článok

    článok

  4. HRTÚSOVÁ, Džamila. E-logistika a logistický informačný systém. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 32-37.
    článok

    článok

  5. CHOMOVÁ, Katarína. Reportovanie správ o udržateľnom rozvoji - Smernice GRI - Global Reporting Iniciative. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 38-44.
    článok

    článok

  6. KORČOKOVÁ, Marína. Svetové spotrebiteľské hnutie a jeho vzdelávacia funkcia. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 45-50.
    článok

    článok

  7. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Benchmarking ako nástroj zlepšovania inovačných procesov. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 59-64.
    článok

    článok

  8. MIKLOŠÍK, Andrej. Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 65-71.
    článok

    článok

  9. ZAUJECOVÁ, Dáša. Postavenie Slovenskej republiky v oblasti inovácií a znalostnej ekonomiky v kontexte Lisabonskej stratégie. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 78-82.
    článok

    článok

  10. LATTOVÁ, Barbora. M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 51-58.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.