Výsledky vyhľadávania
- SANDTNER, Lucia. Európska akciová spoločnosť - jedna forma spoločnosti pre všetky krajiny EÚ. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 332-335.
- SOJÁK, Marek. Poradenské služby v Slovenskej republike, ich rast a konkurencieschopnosť na formujúcom sa európskom a globálnom trhu služieb. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 359-362.
- VOJTKOVÁ, Miriam. Výsledky marketingového výskumu identity firmy v podmienkach SR. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 425-430.
- BARLOGOVÁ, Lucia. Možnosti propagácie biopotravín na Slovensku. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 17-22.
- ČENTÉŠOVÁ, Katarína. Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 40-42.
- MRÁZIKOVÁ, Martina. Vzdelávanie spotrebiteľa v Európskej únii. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 274-278.
- PRIEHODA, Albert. Využitie systému on-line objednávok v segmente stavebníctva v rámci EÚ a SR. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 309-312.
- SEDLÁČKOVÁ, Alena - NOVÁK, Andrej. Teoretické princípy ekonomickej regulácie letísk. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 336-338.
- SPUCHĽÁKOVÁ, Erika. Marketingová komunikácia podniku v medzinárodnom prostredí. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 363-366.
- BABČANÍKOVÁ, Katarína. Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 13-16.