Výsledky vyhľadávania
- TAJTÁKOVÁ, Mária. [Strategický marketingový plán]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 167-168. Recenzia na: Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2752-1.
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 354 s. ISBN 978-80-89085-92-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
- VOKOUNOVÁ, Dana. Segmentácia trhu : teoretické východiská a aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 96 s. ISBN 80-225-2168-X. [Počet ex. : 7, z toho voľných 2, prezenčne 4]
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 264 s. ISBN 80-968904-8-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]