Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0104294 xpca^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 9-22.
    článok

    článok

  2. HASPROVÁ, Mária. Budovanie vzťahov s klientmi v bankovníctve. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 23-30.
    článok

    článok

  3. LABSKÁ, Helena. In-store komunikácia a správanie zákazníka. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 41-46.
    článok

    článok

  4. MICHALKOVÁ, Lucia. Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 74-84.
    článok

    článok

  5. ORESKÝ, Milan. Riadenie vzťahov s dodávateľmi. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 107-124.
    článok

    článok

  6. RICHTEROVÁ, Kornélia. Nástroje budovania vzťahov so zákazníkmi. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 136-146.
    článok

    článok

  7. ŠTENSOVÁ, Antónia. Vzťahový marketing vo franchisingových reťazcoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 147-151.
    článok

    článok

  8. ŽÁK, Štefan. Východiská marketingu členstva v asociáciách výskumu trhu. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 163-172.
    článok

    článok

  9. FRANCOVÁ, Zuzana. [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 173-174. Recenzia na: Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. - Bratislava : Daniel NETRI, 2008.
    článok

    článok

  10. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Teória obchodu-vybrané state]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 177-178. Recenzia na: Teória obchodu : vybrané state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.