Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0109564 xcla^"
  1. BALEK, Juraj. Meranie výkonnostných charakteristík projektu. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 18-22.
    článok

    článok

  2. ŠESTÁK, Milan. Audity výrobného procesu. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 6-14.
    článok

    článok

  3. GEJDOŠ, Pavol. Zlepšovanie kvality pomocou aplikácie Six Sigma projektov. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 15-17.
    článok

    článok

  4. KEREKRÉTY, Jozef. Už aj Slovensko má normu ISO 22000. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 24-27.
    článok

    článok

  5. BÍLÝ, Matej - ŠALGOVIČOVÁ, Jarmila. Kvalita v zdravotníctve. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 28-30.
    článok

    článok

  6. JICHA, Ján. Kvalita riadenia ľudských zdrojov štátnej služby SR. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 44-45.
    článok

    článok

  7. GRENČÍKOVÁ, Viera. Antidiskriminačná dohoda - dôležitý krok na ceste k rovnosti príležitostí. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 50-51.
    článok

    článok

  8. AUGUSTÍNOVÁ, Edita - IŽOVÁ, Katarína - MAJKUTHOVÁ, Slavomíra. Právna úprava EMAS v SR a stav zavedenia EMAS v SR a EÚ. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 3, s. 31-36.
    článok

    článok

  9. ČIERNA, Helena. Budovanie udržateľnej povesti. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 36-40.
    článok

    článok

  10. BÍLÝ, Matej - ŠALGOVIČOVÁ, Jarmila. Kvalita = spokojnosť zákazníka. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 1, s. 41-42.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.