Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0109590 xpca^"
  1. LIPIANSKA, Júlia. Efektívnosť a účinnosť sponzoringu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 5-7. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok

  2. VOJTEKOVÁ, Viera. Štátne zásahy v zdravotníctve. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 38-39.
    článok

    článok

  3. HASPROVÁ, Mária. Analýza marketingového makroprostredia bankového sektora SR. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 16-18.
    článok

    článok

  4. DZUROVÁ, Mária. [Informačné systémy marketingu]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 41-42. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Miroslav Mariaš - Štefan Žák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-1966-9.
    článok

    článok

  5. KORČOKOVÁ, Marína. Spotrebiteľská politika Európskej únie a jej stratégie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 36-37.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav. Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 2-4. VEGA 1/123/04.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol. Prínosy koncepcie obchodného marketingu vo vzťahu k distributérovi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 18-20.
    článok

    článok

  8. ŽÁK, Štefan. [Funkcia nákupu výrobných podnikov]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 42-43. Recenzia na: Funkcia nákupu výrobných podnikov / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2129-9.
    článok

    článok

  9. CHEBEŇ, Juraj. Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 28-32.
    článok

    článok

  10. PASTORÁKOVÁ, Erika. Elektronický obchod v poisťovníctve. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 25-27.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.