Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0112809 xcla^"
  1. DOKTOR, Vladislav. Reklamné spoty dobýjajú svet. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, december 2006, č. 12, s. 44.
    článok

    článok

  2. MOSNÁROVÁ, Barbora. Lyžovačka už nestačí. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, december 2006, č. 12, s. 12-13.
    článok

    článok

  3. Ako vytvoriť vlastný CSR program ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, december 2006, č. 12, s. 18-23.
    článok

    článok

  4. NAVRÁTILOVÁ, Nataša. Otestujte si svoju reklamu. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, december 2006, č. 12, s. 58-59.
    článok

    článok

  5. MAZÁG, Martin. CSR stále pomerne neznáma téma. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, november 2006, č. 11, s. 20.
    článok

    článok

  6. DOKTOR, Vladislav. Kontextová reklama rastie. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, november 2006, č. 11, s. 39.
    článok

    článok

  7. MAZÁG, Martin. Made in ROMANIA. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, október 2006, č. 10, s. 20-21.
    článok

    článok

  8. MÔCIKOVÁ, Renata. Ako merať efektivitu filantropie ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, október 2006, č. 10, s. 19.
    článok

    článok

  9. Česko má najvyspelejšie e-obchodovanie. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, august 2006, č. 8, s. 34.
    článok

    článok

  10. Čo znamená 10 sviečok na torte, TV Markíza ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, august 2006, č. 8, s. 38-39.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.