Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0114175 xpca^"
  1. HANULÁKOVÁ, Eva. [Marketing]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 310-312. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Iura Edition, 2010. - ISBN 978-80-8078-327-3.
    článok

    článok

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda. Vybrané prejavy spotrebiteľského správania sa v období globálnej hospodárskej a finančnej krízy. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 3, s. 428-438.
    článok

    článok

  3. SZARKOVÁ, Miroslava - RUŽIČKOVÁ, Oľga. K možnostiam aplikácie sémantického diferenciálu na meranie sociálno-komunikačných zručností manažérov. In Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovej komunikácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-093-0, s. 239-243. VEGA 1/4591/07.
    článok

    článok

  4. MARIAŠ, Miroslav - ŽÁK, Štefan. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 188 s. ISBN 80-225-1966-9. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  5. SZARKOVÁ, Miroslava. Event a event marketing - moderný komunikačný nástroj marketingovej komunikácie. In Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. - Vysoká škola evropských a regionálních studií : České Budějovice, 2005. ISSN 1214-4967, 2005, roč. II, č. 2, s. 65-68.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.