Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0115843 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 347-358.
    článok

    článok

  2. LIPIANSKA, Júlia - EISELE, Štefan. Nové trendy interaktívnej komunikácie v médiách. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 320-334.
    článok

    článok

  3. ZAUJECOVÁ, Dáša. Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 343-346.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.