Výsledky vyhľadávania
- ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 347-358.
- LIPIANSKA, Júlia - EISELE, Štefan. Nové trendy interaktívnej komunikácie v médiách. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 320-334.
- ZAUJECOVÁ, Dáša. Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 343-346.