Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0117002 xpca^"
  1. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 613-615. Recenzia na: Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009 / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2935-8.
    článok

    článok

  2. KAŠŤÁKOVÁ, Elena - PULLMANOVÁ, Terézia - SVOBODOVÁ, Valéria. Operácie v zahraničnom obchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 284 s. [17,644 AH]. ISBN 978-80-225-2537-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  3. FERENČÍKOVÁ, Soňa. International business strategy and industrial clustering in Central and Eastern Europe: notes on literature background. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 313-317.
    článok

    článok

  4. BALÁŽ, Peter - LÍNER, Martin. Postavenie juhovýchodnej Ázie vo svetovom hospodárstve : (finančná kríza v juhovýchodnej Ázii - hrozba či výzva pre svetové hospodárstvo?). Bratislava : Sprint, 2004. 255 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-35-0. [Počet ex. : 7, z toho voľných 5, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.