Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0117514 xpca^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Skúmanie podmienok na aplikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu v podnikateľských subjektoch pôsobiacich v Slovenskej republike. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 1, s. 121-130. VEGA 1/4562/07.
    článok

    článok

  2. BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie. 4. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2005. 571 s. Nová ekonómia. ISBN 80-89085-51-2. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  3. KNAPIK, Peter - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Exportné clustery - príklad hodný nasledovania. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2004. ISSN 1336-2828, 2004, roč. 15, č. 4, s. 25-26.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.