Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0117927 xpca^"
  1. HASPROVÁ, Mária. [Marketing pre projekty]. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2011. ISSN 1337-0510, 2011, roč. 6, č. 16, s. 107-108. Recenzia na: Marketing pre projekty / Peter Filo. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3005-7.
    článok

    článok

  2. ČIMO, Jozef et al. Inovácie marketingových činností. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 250 s. ISBN 978-80-225-2814-6. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.