Výsledky vyhľadávania
- KRIGLER, Igor. Lízing je najflexibilnejšia forma financovania : kúpa auta na splátky cez jeho nájom je pre zákazníka stále výhodná. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 24-25.
- NAGYOVÁ, Valéria. Som nadšený potenciálom slovenského tímu BAYER : kombinácia tradície a perspektív spoločnosti je impozantná. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 30-31.
- MOZOLA, Patrik. Ex oriente (industriae) lux : úspech Ázie mení obchodné myslenie európskych podnikov. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 38-39.
- PALČÁK, Ľubomír. Elektronický mýtny systém a jeho budúcnosť v interoperabilite : Slovensko ukazuje Európe cestu, ako riešiť rôznorodosť systémov. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 49.
- HAMŽÍK, Pavol. Kontakty s Ukrajinou sú čoraz intenzívnejšie : naše vzťahy s najväčším susedom nie sú zaťažené problémami z minulosti. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 59.
- NEMEČEK, Miloš - FILIN, Juraj. Orientácia Ukrajiny na členstvo v EÚ je nespochybniteľná : dohoda o voľnom obchode a bezvízový styk by pomohli najmä jej susedom. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 60-62.
- SOROS, George. Nemecký deficit Európy : krajina, ktorá vždy ťahala integračný proces, by to teraz nemala vzdávať. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 10-11.
- ŠKUTKOVÁ, Jana. Tajomstvá majstrov priameho marketingu : čo musíme vedieť a ovládať, ak chceme robiť efektívny direct marketing. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 72-73.
- FILIN, Juraj. Už sa Šanghaj kráti. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 40-44.
- NEMEČEK, Miloš. Kríza odhalila nedostatky vo financovaní krajov : chýbajú poistné mechanizmy, posilniť by sa mali aj vlastné príjmy. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 46.