Výsledky vyhľadávania
- PACHINGEROVÁ, Mária. Ekonomika výživy : základné kritériá a vybrané spoločensko-ekonomické problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 184 s. ISBN 978-80-225-2718-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 3]
- MICHALOVÁ, Valéria et al. Hybné sily trhu služieb v procese globalizácie, internacionalizácie a integrácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 163 s. [11,812 AH]. VEGA 1/3774/06. ISBN 978-80-225-2533-6. [Počet ex. : 5, z toho voľných 5, prezenčne 0]
- MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006. 216 s. ISBN 80-969567-1-X. [Počet ex. : 8, z toho voľných 2, prezenčne 4]
- KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Význam zavádzania systému manažérstva kvality v organizácii. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 562-565.