Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0124196 xpca^"
  1. ORESKÝ, Milan. [Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 164-166. Recenzia na: Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ / Pavol Kita. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3118-4.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Empirický výskum postojov zákazníkov k CRM. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 250-254.
    článok

    článok

  3. ORESKÝ, Milan. Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 317-321.
    článok

    článok

  4. PÓLYA, Attila. Vplyv certifikátu ECDL na zvyšovanie konkurencieschopnosti pracovnej sily v EÚ. In Hospodárska politika SR po vstupe Slovenska do EMÚ : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava 22. mája 2009. - Bratislava : [Katedra hospodárskej politiky NHF EU], 2009. ISBN 978-80-225-2742-2, s. [1-4].
    článok

    článok

  5. PÓLYA, Attila. Multimédiá v obchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 107 s. ISBN 978-80-225-2598-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  6. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. 2. dopl. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 407 s. ISBN 978-80-225-2362-2. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  7. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  8. MICHALOVÁ, Valéria - ŠUTEROVÁ, Viola. Služby. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 215 s. ISBN 80-968904-5-X. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  9. PACÁKOVÁ, Viera et al. Štatistika pre ekonómov. Bratislava : IURA EDITION, 2003. 358 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-74-2. [Počet ex. : 7, z toho voľných 5, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.