Výsledky vyhľadávania
- BYSTRICKÁ, Katarína. Nové pravidlá v registrácii DPH : prijímanie alebo poskytovanie služieb a tovarov do iného štátu EÚ. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 22.
- NAGYOVÁ, Valéria. Nadácia pomáha už osem rokov. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 56-57.
- JEŠKO, Vladimír. Podnikateľom ponúkame produkty šité na mieru : OTP Banka má bohatú ponuku produktov aj pre poľnohospodárov. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 18-19.
- ZEMAN, Michal. Ako si účinne zabezpečiť pohľadávky : posilnenie záväzku ručením ďalšej osoby a dohodnutím zmluvnej pokuty. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 24-26.
- DŽAIDÍ, Larabi. Maghreb potrebuje integráciu. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 17.
- NEMEČEK, Miloš. Eurofondy pre Bratislavský kraj. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 42.
- SAUVANT, Karl P. - DAVIES, Ken. Máme sa báť príchodu čínskych investícií? : ako "le défi chinois" mení tvár svetovej ekonomiky. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 12-14.
- LATTA, Boris - NEMEČEK, Miloš. Ukrajina si chce znovu získať dôveru investorov. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 15.
- VACHUDA, Jan. Bezpečnosť musí byť súčasťou podnikových systémov : ochrana informačných aktív nie je len záležitosťou špecialistov. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 62.
- ŠKUTKOVÁ, Jana. Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 68.