Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0129186 xpca^"
  1. HRUŠOVSKÁ, Dana. Štatistické softvérové programy. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 127-131. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  2. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa - ŠTETKA, Peter. Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 185-189.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 63-67. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  4. GRANČIČOVÁ, Katarína. Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 106-110. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  5. ČIZMADIOVÁ, Kristína. Vzťahový marketing v MSP. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 68-71.
    článok

    článok

  6. NOVACKÁ, Ľudmila - ŠTOFILOVÁ, Jana. Koexistencia globálneho a regionálneho produktu cestovného ruchu. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 217-220. VEGA 2/0091/09.
    článok

    článok

  7. MICHALCOVÁ, Zuzana. Vývoj legislatívy a regulácie v elektroenergetike SR. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 190-194. 2318160, IGP, Ekonomické a manažérske aspekty konkurencieschopnosti a tvorby hodnoty podnikov.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.