Výsledky vyhľadávania
- Akí sú užívatelia internetu na Slovensku ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, jún 2007, č. 6, s. 25.
- PREKOPOVÁ, Petra. Ako osloviť spotrebiteľa 2.0 ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, jún 2007, č. 6, s. 36-37.
- Kotler v Bratislave. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, jún 2007, č. 6, s. 10.
- BOŤANSKÁ, Mária. Keď rozhoduje cena. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, máj 2007, č. 5, s. 23.
- PREKOPOVÁ, Petra. Zodpovednosť a úspech. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, máj 2007, č. 5, s. 16-17.
- TOP 2006 v slovenskej reklame. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, máj 2007, č. 5.
- Tradične už nestačí. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, apríl 2007, č. 4.
- ČERNEGOVÁ, Valéria. Digitálny zákon schválený. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, apríl 2007, č. 4, s. 44-45.
- MAZÁG, Martin. Aká bude nová EFFIE ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, apríl 2007, č. 4, s. 22-23.
- MAZÁG, Martin. Rekordný rast televízií a internetu. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, marec 2007, č. 3, s. 26-28.