Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0132459 xpca^"
  1. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Vymedzenie pojmu znalosť v manažmente znalostí. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 249-254.
    článok

    článok

  2. KORČOKOVÁ, Marína. Svetové spotrebiteľské hnutie a jeho vzdelávacia funkcia. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 45-50.
    článok

    článok

  3. ORESKÝ, Milan - FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu - úvahy : nová ekonomika, obchod a logistika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 99 s. ISBN 80-225-1647-3. [Počet ex. : 8, z toho voľných 7, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.